7 tipp, amelyekkel szebbé teheted az Instagram feeded!

Úgy érzed, bármit csinálsz, teljes káoszba fullad az Instagram feeded, és nem tükrözi rendesen a szolgáltatásaid színvonalát? Ebben a bejegyzésben hét, gyakorlatban is alkalmazható tippet hoztam el, amelyeket betartva egy sokkal profibb, egységesebb összképet fogsz kapni! A színek következetes használata A múltkori blogbejegyzésben már írtam arról, milyen fontos egy jól megalkotott, hierarchikus rendszerű színpaletta az arculattervezés során. Mi a fő színed? Legyen egyértelmű, ha valaki ránéz a feeded grafikáira. Ha a fő színed egy nagyon intenzív szín, akkor is használd…

Continue Reading7 tipp, amelyekkel szebbé teheted az Instagram feeded!

Színpaletta: üres szemfényvesztés, vagy a grafikai tervezés elengedhetetlen része?

Megúszós, üres marketingfogásnak tűnhet elsőre, hogy egy brand design csomagban külön tétel a pár színből álló színpaletta. Hisz ki ne tudna pár színt kitalálni, vagy Pinterestről lementeni? A rossz hír az, hogy sajnos ez nem ilyen egyszerű, a jó hír pedig az, hogy most segítek pár tippel, hogyan tudsz kialakítani egy igazán jó színpalettát, vagy hogyan tudod kijavítani a már meglévő, de nem működőt! Mi a gond a Pinterest színpalettákkal? A felület tobzódik a szebbnél szebb, akár fotókból kinyert vagy…

Continue ReadingSzínpaletta: üres szemfényvesztés, vagy a grafikai tervezés elengedhetetlen része?

Hogyan lesz igazán egyedi a pékséged logója?

Hogyan lesz igazán egyedi a pékséged logója? Ha vagy olyan szerencsés, hogy egy olyan városban élj, amely közepén egy gyönyörű vár van, akkor miért is ne foglalhatnád bele? Pár évvel ezelőtt volt szerencsém egy otthoni (felvidéki) pékség arculatát megtervezni, amelynél az volt a kérés, hogy szerepeljen benne egy kenyér, egy búzakalász és a füleki vár. Igazi kihívás ezt a 3 dolgot összehozni egy logóban, de imádtam! Terveztünk hozzá kézi rajzos terülőmintát is, amely később egy csomagolás dizájn, vagy bármilyen grafikai…

Continue ReadingHogyan lesz igazán egyedi a pékséged logója?

3 vállalkozó – 3 féle elakadás – 3 megoldás tőlem

Egy vállalkozás kialakításákor elengedhetetlen a saját célcsoportod ismerete, jómagam is igyekeztem anno azokat konkrét perszónákat megalkotni, akiknek a problémáin segíteni tudok. Ez olyannyira jól sikerült, hogy muszáj vagyok veletek is megosztani!1. NóriEgyéni vállalkozó, már nem kezdő, pár éves tapasztalattal rendelkezik, de eddig nem volt profi képi anyaga. Idejét érzi, hogy ezt megadja a vállalkozásának.ElakadásaiCanvában tervezett egy logót, de már nem látja eredetinek. Készíti a posztjait, de valahogy nem áll össze a feed, nincs benne következetesség. Nincsenek róla rendes fotók, követői…

Continue Reading3 vállalkozó – 3 féle elakadás – 3 megoldás tőlem

Lakberendező vagy? Neked is lehet ilyen profi arculatod!

Alig vártam már, hogy végre megmutathassam, min ügyködtem heteken keresztül! Timi, a Tímea Papp Interior megálmodója lakberendezéssel foglalkozó vállalkozásának szeretette volna megadni azt az arculatot, amelyet szerinte rég megérdemelt volna, én pedig nagy örömmel vetettem bele magam a munkába, hisz ez a téma külön kedves a szívemnek! Ebben a bejegyzésben a közös munkánkon keresztül szeretném bemutatni, hogyan is működik nálam a brand design folyamata: A munka megkezdését megelőzően Timivel egy videóhívás keretein belül feltérképeztük a vállalkozását, a céljait, az elakadásait.…

Continue ReadingLakberendező vagy? Neked is lehet ilyen profi arculatod!

Brand fotózás otthon? Miért is ne?

Motoszkált bennem egy ideje, hogy új brand fotókat kellene készíteni a vállalkozásomnak, az előzőek ugyanis kissé kapkodva lettek összehozva, és hiányzott belőlük az a személyesség, amely szerintem pont a brand fotó lényege. A brand fotózás során ugyanis arra törekszünk, hogy a képen használt színek, tárgyak, a pózok, a hangulat mind összhangban legyen a márkáddal, önazonos, autentikus képek szülessenek amelyek a célközönséged elérését segítik. Felmerült bennem, hogy mi is az a helyszín, amely az én márkámhoz a leginkább passzol: szabadtér, stúdió…

Continue ReadingBrand fotózás otthon? Miért is ne?

End of content

No more pages to load